به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر Google Chrome با نام Crypto Browser برای سیستم عامل ویندوز و مک منتشر شد.  در این مرورگر علاوه بر رابط کاربری و سایر امکانات مرورگر گوگل کروم، امکاناتی منحصربفرد برای کسب درآمد از اینترنت مخصوصاً در زمینه استخراج ارزهای دیجیتال پیاده سازی شده است.

Crypto Browser تا ۸ برابر نسبت به  مرورگر کروم در زمینه سرعت و کیفیت استخراج ارزهای دیجیتال بهینه تر عمل می کند.

به علاوه در این مرورگر افزونه ای قرار داده شده که با استفاده از آن کاربر می تواند به طور مستقیم به استخراج ارز های دیجیتال و کسب بیت کوین بپردازد.

نکته جالب اینجاست که اصلاً مهم نیست قدرت سخت افزاری کامپیوتر یا لپتاپ شما چقدر باشد Crypto Browser از ساختار استخراج بر پایه شبکه بهره میبرد که این سیستم امکان استخراج تا 1 بیت کوین (معادل حدود 95 میلیون تومان) در ماه را حتی برای ضعیف ترین کامپیوتر ها نیز فراهم میکند!

 

 دانلود مرورگر 

 

 

 

 

روش کسب درآمد از Crypto Browser

 

برای کسب درآمد از این مرورگر نیاز به دانش و مهارت خاصی نیست چون اصلاً لازم نیست کار خاصی انجام بدهید! فقط کافیست صفحه افزونه یا همان صفحه کسب درآمد مرورگرتان را باز بگذارید، Crypto Browser بطور خودکار با استفاده از اینترنت به شبکه بیت کوین متصل شده و با بکار گیری قدرت پردازش کامپیوتر شما به پردازش تراکنش ها در شبکه می پردازد و در ازای انجام هر تراکنش درصدی را به عنوان کارمزد به شما پرداخت می کند.

کارمزدها به صورت بیت کوین به حساب شما در مرورگر واریز می شود و فقط لازم است که شما یک حساب یا همان کیف پول بیت کوین (BlockChain) ایجاد کنید و هر چند وقت یکبار درآمدتان را از مرورگر به حساب اصلی تان منتقل کنید. و بعد می توانید موجودی حساب بیت کوینتان را در سایت های داخلی و خارجی که درگاه بیت کوین دارند هزینه کنید و یا با یک جستجوی ساده در اینترنت صرافیهای آنلاین معتبر داخلی و خارجی زیادی را پیدا کنید که به درخواست شما موجودی کیف پول بیت کوینتان را به ارزهای مختلف از جمله دلار و ریال تبدیل می کنند و به حسابتان واریز می‌کنند.

 

 شروع کسب درآمد 

 

 

 

 

ویدئوی آموزش کسب درآمد از نسخه جدید مرورگر کروم

 

 

 

شیوه عملکرد افزونه کسب درآمد

 

اساس کارافزونه Cryptotab یک اسکریپت هوشمند است. این اسکریپت به طور خودکار بین سودآورترین ارزهای دیجیتال موجود در لحظه سوئیچ می کند و با استفاده از پردازنده دستگاه آنها را استخراج میکند و میزان درآمد شما از ارز های مختلف را به بیت کوین تبدیل میکند و در حسابتان نمایش میدهد، به این ترتیب موجودی شما همیشه با BTC نمایش داده میشود. در حال حاضر این سیستم قویترین و اصولی ترین سیستم استخراج در جهان بشمار می آید.

 

 آغاز استخراج بیت کوین 

 

 

 

 

روند افزایش درآمد

 

 

 

 

سرعت دریافت بیت کوین خود را افزایش دهید

 

با به اشتراک گذاری لینک شخصی CryptoTab با دوستان خود درآمد بیشتر را برای خود به ارمغان بیاورید. هرچه بیشتر دوستانتان را دعوت کنید میزان درآمدتان را افزایش خواهید داد! لینک شخصی خود را در فیس بوک، یوتیوب، آپارات، تلگرام، توییتر، انجمن ها و … به اشتراک بگذارید. عجله کنید! این بار شما جزو اولین ها باشید.

 



 

سوالات متداول

 

چگونه از پلاگین فایرفاکس استفاده کنم؟

با استفاده از آیکون فایرفاکس در انتهای پیج CryptoTab Broswer به راحتی افزونه معتبر مورد نظر را به فایر فاکس خود اضافه کنید، پس از نصب افزونه تا زمانی که فایرفاکس روی سیستم باز باشد به طور اتوماتیک عمل استخراج انجام می شود.

 

چه مدت زمانی طول می کشد تا من بتوانم درآمد خود را برداشت کنم؟

حداقل مبلغ قابل برداشت مقدار 0.0004 بیت کوین است که با نصب افزونه جستجوگر cryptotab این مقدار تا 0.0001 کاهش پیدا می کند. 

 

چطور می توانم سرعت دریافت بیت کوین را افزایش دهم؟

بهترین روش افزایش سرعت و میزان استخراج بیت کوین دعوت از دوستان و دیگر کاربران است. مد نظر داشته باشید این سیستم تا 10 سطح از کاربران ملحق شده توسط لینک شخصی شما را در نظر گرفته و بخشی از درآمد آنها را به شما اختصاص می دهد.

 

چگونه می توانم درآمد خود را برداشت کنم؟

شما می توانید با ساخت رایگان و آسان یک کیف پول در بلاک چین و پس از آن ثبت درخواست WITHDRAW از منوی تنظیمات پس از 24 الی 48 ساعت درآمد خود را در کیف پول خود دریافت نمایید.